ɮɨӄɦɨǟʟ

بــیـــــפֿــــیــــــال

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

فروردینیا میتونن باعث خوشحالیت بشن مثل مهران مدیری ....
میتونن حرف دلت رو بزنن مثل خسرو شکیبایی....
میتونن مغرور باشن مثل محمد رضا گلزار....
میتونن عاشق باشن مثل هایده....
میتونن غیر منتظره باشن مثل داوینچی....
میتونن مخرب باشن مثل هیتلر....
میتونن بخند در حالی که کوه غمن مثل چارلی چاپلین ....
اینا همشون فروردینین عزیز....
وجود یه فروردینی در زندگی هر کس نه تکرار میشه و نه تکراری..!!!!
همیششه اولین و بزرگترین اشتباه یه فروردینی زیاد محبت کردنه همین...
ما فروردینیا درسته اخلاقمون سگیه ولی مراممون از اون سگی تره ....!!!!
فروردینی بودن نه شناسنامه میخواد و نه کارت ملی و نه به فروردین به دنیا اومدنه...
هر وقت تونستی در مقابل توهین دیگران سکوت کنی...
هر وقت تونستی در مقابل سرد بودنشون گرم باشی!!!
اگه تونستی در مقابل نامهربانی های روزگار مهربان باشی!!!
اگه تونستی در مقابل این همه خیانت وفادار باشی!!!
اونقت اسم خودتو بذار فروردینی....♥♥♥



نظرات شما عزیزان:

Amir-B.b.C
ساعت15:58---18 ارديبهشت 1394
سلام عاشق این نوشتتم....لعنتی اشکمون در اومد

راستی داشم ببخش نتونستم این چن وقت بهت سر بزنم لینکت کردم عاشقتم مواظب خودت باش داداشه گل توو حالت بود لینکم کن


HANIEH
ساعت14:20---30 بهمن 1393
ایـــول
تمام فروردینیـــها خاصن


amir
ساعت0:20---1 بهمن 1393
bah bah
hal kardam
manam farvardini am
4 farvardin


zahra
ساعت11:46---16 آبان 1393
لایککککک منم فروردینی هستم

مهدیه جیگر
ساعت15:01---6 مهر 1393
عالیه
وب منم بیا
با تبادل لینک موافقی؟


شکیــــــــــــلا
ساعت11:57---4 مهر 1393
خعــــــــــــلی خوشمله وبت
پاسخ:چشات خوشگل میبینه


mohamd
ساعت1:54---30 شهريور 1393
ارههههههههههه من فروردینی هستم به افتخاااااااااااار فروردین هورراااااااااااااااااااا

بهار یا عرق سگی
ساعت0:22---20 شهريور 1393
هیچوقت هیچکس نمی تونه مثه اسفندیا باشه...بعله

saeedsingle
ساعت10:15---18 شهريور 1393
براے دل خـــودم مے نویسم ...

براے دلتنگــے هایــم

براے دغدغــہ هاے خـــودم

براے شانہ اے کہ تکیہ گاهــم نیستــــ !

برای دلے کہ دلتنگم نیست ...

براے دستے کہ نوازشگــ ـــر زخـم هایم نیست ...

براے خودم مے نویســـم !

بمیـ ــرم براے خـ ـودم کہ اینقـــدر تنهاستـــ !.!.!.!


khatere
ساعت10:49---11 شهريور 1393
زندگی کوتاه است
پس بیایید بگوییم به هم
دوستت می دارم
کار دشواری نیست
و بیایید بخندیم به غم ها با هم
حیف از آن اوقاتی که غم و غصه شود همدم ما
من و تو می دانیم درد و رنج و غم و اندوه همه در گذرند
آنچه می ماند و زیباست وفای من و توست
زندگی یعنی عشق
عشق را تازه کنیم
عشق را با همه قلب خود اندازه کنیم
زندگی کوتاه است...


saeedsingle
ساعت21:49---10 شهريور 1393
سلام داش امیر
ممنون از حضورت عزیزم
وب توهم قشنگه
درضمن لینکتم کردم

بازم سر بزن بهم


الهه
ساعت3:57---8 شهريور 1393
اسماشون چیه؟

zhali
ساعت0:14---8 شهريور 1393
همیشه که باشی ،خسته میشوند"مردمانی که اگر نباشی میگویندبی معرفتی"

الهه
ساعت3:46---7 شهريور 1393
وب قشنگی داری عزیزم فقط اهنگم بذاری دیه هیچ اشکالی نداره
پاسخ:عزیزم چنتا اهنگ هست نمیدونم کدومشونو بزارم که به وبم بیشتر بخوره


زینب
ساعت19:38---6 شهريور 1393
مگه خودت نوشته بودی که اجازه بگیرم؟!!؟فک میکردم کپی کردی خودت.
خب بازم ببخشید که اجازه نگرفتم


زینب
ساعت16:56---6 شهريور 1393
آرهههههههههههههه!
به افتخار فروردینیاااااااااااااا!
هورااااااااااااااااااااااا!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ سه شنبه 4 شهريور 1398برچسب:, ساعت 15:7 توسط ☣ ☠ εℓ şεℓεɠŗσ ☠ ☣